Home » Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als cadeau naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, vul bij het aflever adres het adres in van de door jou uitgekozen ontvanger en geef in het opmerkingen veld bij je bestelling aan dat het gaat om een cadeautje en wat voor reden; verjaardag, jubileum, geboorte of iets anders. Dan pakken wij het leuk in. Koop er gelijk een kaartje bij en geef je persoonlijke boodschap aan ons door. Dan zorgen wij dat deze persoonlijke boodschap inclusief cadeautje bij de ontvanger aankomt!

2. Hoe worden de producten verpakt?
Als je alleen kaarten en/of minikaarten bestelt, worden deze verpakt en verzonden in een klein brievenbus doosje. Alle andere producten worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoos of verzenddozen.

4. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Aan de hand van de tarieven van PostNL

5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Bestel je artikelen met een pre-order? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. 

6. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

7. Het artikel is uitverkocht wat nu?

Stuur een mail naar info@decorize.nl en geef aan om welk artikel het gaat en het aantal. Je ontvangt van ons zo snel mogelijk een mailtje terug wanneer er een nieuwe levering te verwachten is of dat het mogelijk is alvast te pre-orderen. Dit laatste is op bijna alle items van toepassing. Dus uitverkocht, pre-order en ontvang als eerste het door jou bestelde product wanneer deze weer op voorraad is.

8. Het artikel op de webshop heeft niet de gewenste afmetingen.

Een hoop artikelen zijn in andere maten te verkrijgen en dit staat aangegeven in de product omschrijving. Wanneer dit van toepassing is kun je een mailtje sturen naar info@decorize.nl en doorgeven welke afmeting je graag wilt ontvangen. De levertijd van afwijkende producten is helaas vaak wel langer dan 1-3 dagen. 

9. Help een artikel is uitverkocht kan ik het nog krijgen?

Wij houden van het vernieuwen van het assortiment. Wij hanteren lage voorraden en voor veel artikelen geld dat ze eenmalig in het assortiment worden opgenomen. Dit betekend buy now or cry later. Zo kunnen we ons assortiment laten meegroeien met die nieuwste trends en blijven de artikelen unieker en exclusiever.  Op deze manier is de kans dat jij jouw Decorize item ook tegen komt bij collega, familie en vrienden kleiner. Mocht er een artikel uitverkocht zijn stuur ons dan een mail, info@decorize.nl, dan kijken wij wat we voor je kunnen doen!